Leuk bezoek!

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, maar er is ook veel gebeurt in de tussentijd. We zitten hier nog maar 17 dagen en dan gaan we alweer naar huis toe. De tijd gaat ontzettend snel!

Een paar weken geleden kwamen Joyce haar mama en broertje langs. Na 12 uur op Schiphol te hebben gewacht, mochten Lonneke en Bryan eindelijk in het vliegtuig stappen om naar ons toe te komen. Wat een gedoe was dat, zeg. Eerst was hun vlucht geannuleerd en toen kregen ze steeds andere tijden te horen wanneer ze wel konden meevliegen. En dat werd natuurlijk steeds later. Ze waren pas om half 9 Engelse tijd hier bij ons in Cheltenham. Ze mochten toen van ons gastgezin bij ons thuis slapen. Toen ze aan waren gekomen, zijn we met ze uit eten geweest. Lekker wat fish and chips gegeten. De volgende ochtend zijn we naar het centrum van Cheltenham geweest en hebben we een hele lekkere high tea gedaan. Het kamertje was heel klein maar wel vol ingericht. En het gekke was dat alles en iedereen er ook gewoon in paste. Er stonden 5 tafels en een bar en dat was het. Dan was er nog een kamer waar het personeel was. We kregen allemaal lekkere hapjes en een eigen potje met thee. Ik heb echt genoten van de high tea. We hebben toen de rest van de middag gespendeerd in de stad en daarna zijn we met de bus naar het hotel van Lonneke en Bryan gegaan. Dat was ook nog een heel gedoe, omdat er maar 2 tot 4 bussen per dag naar dat plaatsje gaan. We hebben toen ook de taxi terug moeten nemen omdat er niks meer naar Cheltenham reed. Het hotel was in het plaatsje Bourton-on-the-water, ongeveer een half uur hier vandaan met de auto. Een super schattig, klein plaatsje met heel veel tea rooms en restaurantjes. Die avond hadden we lekker in een restaurantje gegeten met zijn allen. De volgende dag is Joyce lekker met haar moeder en broertje naar de stad gegaan en hebben ze lekker geshopt. Ik ben toen thuis gebleven, ik wilde ze wat tijd met z'n drieën geven. Maandag zijn Lonneke en Bryan weer naar huis gevlogen en gelukkig ging toen alles wel goed.

Het weekeind erna kwamen mijn ouders en broertje. Zij zouden met de auto gaan, waardoor ze super veel voor ons mee konden nemen. Ze kwamen aan op donderdagmiddag en we hebben ze toen gelijk uit school gezien. We hebben wat gegeten en toen zijn ze lekker naar het hotel gegaan. De dag erna kwamen ze bij ons kijken op stage. Dat was wel erg leuk. Nu konden zij ook zien waar we het steeds over hebben gehad. De kinderen vonden het heel spannend dat de ouders en het broertje van Miss Welling in de klas kwamen. Dat was echt super schattig om te zien. 's Avonds kwamen papa en mama en Cas eten bij het gastgezin. Dat was ook heel gezellig!

De dag erna gingen we naar Bristol. We hadden gelezen dat je daar glas kon blazen en dat leek ons wel gaaf. Bristol is een erg schattig stadje. Sommige huisjes waren gekleurd, dat was heel leuk om te zien. Het glasblazen was erg leuk. Het was alleen een beetje duur voor wat je nou daadwerkelijk kreeg en deed, maar goed, we hebben het leuk gehad. We wilden toen eigenlijk nog even de stad in, maar er was een voetbalwedstrijd waardoor er veel hooligans waren. Daardoor was er weer ontzettend veel politie en voelden wij ons dus niet erg veilig. We zijn gewoon weer naar Cheltenham gegaan om daar de rest van de dag te spenderen. 's Avonds gingen we lekker in het restaurant eten van het hotel van papa en mama. Het was een heel netjes en mooi hotel, net als het restaurant. Het was de perfecte plek om te verblijven voor een lang weekeind. Zondagochtend hebben we ook weer bij papa en mama in het hotel ontbeten. Het was een lekker ontbijtje en het was gezellig om weer is met hun te ontbijten. Toen zijn ze weer naar huis gegaan.  Dat vond ik wel jammer, want ik vond het net zo fijn dat ze er weer waren, maar over een paar weekjes kan ik ze weer elke dag irriteren, duurt niet lang meer!

Even iets anders, we zijn gisteravond naar een ander gastgezin gegaan. Dit was het beste voor ons en we hebben het nu naar ons zin in het nieuwe gastgezin. Het is een ontzettend groot huis, 4 verdiepingen (als het er niet meer zijn), 3 ontzettend mooie katten, 2 eetkamers en een heel veel slaapkamers. Met ons zijn er hier nog 8 andere studenten. Ze waren heel aardig voor ons, zeker omdat het heel opeens was dat we moesten verhuizen. Onze kamer is groot en de tuin is nog groter. We gaan het wel naar ons zin hebben hier. Alleen onze portemonnee niet, we zitten op loopafstand van de stad, oeps.

Bedankt voor het lezen!

xx Iris

Opmerkingen

Yvonne schreef

Haai Iris, leuk om te lezen allemaal en geniet er van ! Xxx

Leontine schreef

Genieten jullie nog even van de laatste weken bij jullie nieuwe gastgezin. Liefs Leontine

579862 schreef

Funding This study is supported in part by Taiwan Ministry of Health and Welfare Clinical Trial and Research Center of Excellence MOHW104 TDU B 212 113002, MOHW105 TDUB 212 133019; China Medical University Hospital, Academia Sinica Taiwan Biobank, Stroke Biosignature Project BM104010092; NRPB Stroke Clinical Trial Consortium MOST 103 2325 B 039 006, MOST 104 2325 B 039 005; Tseng Lien Lin Foundation, Taichung, Taiwan; Taiwan Brain Disease Foundation, Taipei, Taiwan; Katsuzo and Kiyo Aoshima Memorial Funds, Japan; and CMU under the Aim for Top University Plan of the Ministry of Education, Taiwan propecia fast delivery Therefore, the goal of this study was to demonstrate the relationship between postoperative hemorrhagic pleural effusion PE and the MPV in the early postoperative period, after a CABG